Onze boeken

Good to great: waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken ... en andere niet

Door Jim Collins

Categorie
Economie & Management
Boeknummer
#390928-ZF4
Titel
Good to great: waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken ... en andere niet
Auteur
Collins, Jim
Boektype
Paperback
Uitgeverij
Amsterdam : Business Contact
Jaar van uitgave
2004
ISBN10
9025425100
ISBN13
9789025425104
Taal
Nederlands
Beschrijving
Paperback, figuren/tabellen, 8vo.
Samenvatting
Jim Collins heeft met Good to Great een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie van de afgelopen decennia. Nu is er eindelijk de Nederlandstalige editie. Uit een langdurig onderzoek van honderden Fortune 500-bedrijven kwamen elf bedrijven naar voren die in een periode van vijftien jaar explosief groeiden: een tijdlang presteerden ze even 'good' als hun concurrenten in dezelfde branche, maar plotseling accelereerden ze en werden 'great'. Wat onderscheidt deze succesvolle bedrijven nu van hun concurrenten en wat kunnen anderen daarvan leren? Collins heeft zijn inzichten in een aantal principes geformuleerd. Het ... (Lees verder)zijn tijdloze factoren voor succes geen hypes.
Pagina's
284
Conditie
Goed
Prijs
€ 7,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.