Onze boeken

Why Fonts Matter

Door Sarah Hyndman

Categorie
Reclame & Design
Boeknummer
#387268-UH2
Titel
Why Fonts Matter
Auteur
Hyndman, Sarah
Boektype
Paperback
Uitgeverij
London : Virgin Books
Jaar van uitgave
2016
ISBN10
0753557231
ISBN13
9780753557235
Taal
Engels
Beschrijving
Paperback, illustrations in colour and b/w, small 4to.
Samenvatting
"This book opens up the science and the art behind how fonts influence you. It explains why certain fonts or styles evoke particular experiences and associations. Fonts have different personalities that can create trust, mistrust, give you confidence, make things seem easier to do or make a product taste better. They're hidden in plain sight, they trigger memories, associations and multisensory experiences in your imagination."--From publisher.
Pagina's
144
Conditie
Goed — Number on bottom spine.
Prijs
€ 8,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.