Onze boeken

Logo Modernism

Door Jens Müller e.a.

Categorie
Reclame & Design
Boeknummer
#373863-MB13
Titel
Logo Modernism
Auteur
Müller, Jens & Julius Wiedemann
Boektype
Gebonden hardcover met stofomslag
Uitgeverij
Köln : Taschen
Jaar van uitgave
2015
ISBN10
3836545306
ISBN13
9783836545303
Taal
Engels
Beschrijving
Original blind stamped white cloth, dust jacket, numerous illustrations in colour and b/w, folio.
Samenvatting
Examine the distillation of modernism in graphic design with this vast collection of approximately 6,000 logos from 1940-1980. Ranging from media outfits to retail giants, airlines to art galleries, these clean, clear visual concepts may be seen as the visual birth of corporate identity.
Pagina's
432
Conditie
Goed — Name in ballpoint pen on first endpaper.
Prijs
€ 35,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.