Onze boeken

Virtuele tomaten en conceptuele pindakaas: hoe interactiviteit, zelforganisatie en bewustzijnsverruiming de marketing op z'n kop zetten

Door Goos Geursen

Categorie
Economie & Management
Boeknummer
#369181-KI4
Titel
Virtuele tomaten en conceptuele pindakaas: hoe interactiviteit, zelforganisatie en bewustzijnsverruiming de marketing op z'n kop zetten
Auteur
Geursen, Goos
Boektype
Paperback
Druk
2e druk
Uitgeverij
Deventer : Kluwer Bedrijfswetenschappen
Jaar van uitgave
1996
ISBN10
9026723318
ISBN13
9789026723315
Taal
Nederlands
Beschrijving
Paperback, illustraties (waaronder foto's) in z/w, 4to.
Pagina's
210
Conditie
Goed — Klein opdrachtje (2 reges) op Franse titelpagina.
Prijs
€ 8,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.