Onze boeken

City Branding: Image Building & Building Images

Door Koen van Synghel e.a.

Categorie
Algemeen Architectuur & Bouwkunde
Boeknummer
#278006
Titel
City Branding: Image Building & Building Images
Auteur
Synghel, Koen van & Michael Speaks
Boektype
Paperback
Uitgeverij
Rotterdam, Nai Publishers
Jaar van uitgave
2002
ISBN10
9056622625
ISBN13
9789056622626
Taal
Engels
Samenvatting
In het tijdperk van de beleveniseconomie en de vrijetijdsindustrie wordt de druk op het onderscheidend vermogen van steden opgevoerd. Sinds Frank Gehry met zijn ontwerp voor het Guggenheim Museum de stad Bilbao op de wereldkaart zette, is architectuur in deze concurrentiestrijd een steeds belangrijkere rol gaan spelen. CITY BRANDING - het bewust plannen van het imago van een stad - vormt vandaag de dag een uitdaging voor architecten en stedenbouwkundigen. Hoe positioneer je een stad in een cultuur van mondialisering? Waar liggen de prioriteiten voor bewoners, bedrijven en investeerders?
Pagina's
174
Conditie
Goed
Prijs
€ 20,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.